Hubnutí

24. února 2016 v 14:59 | Katy♥ |  Holčičí drby

Čauky všichni!
Nevím jak Vy, ale já se mega těším na léto!Úžasný K létu samozřejmě patří spoustu věcí jako je např. koupání se v PLAVKÁCH nebo hodně z nás třeba nosí crop topy (což jsou takové zkrácené topy). A nejlíp samozřejmě vypadá, když je k tomu holka ještě hubená... :/ Já osobně se svojí postavou spokojená moc nejsem a léto je tu zhruba za 4-5 měsíců, takže myslím, že bych měla začít cvičit, jelikož jsem přes Vánoce necvičila a v poslední době to dost flákám.Rozpačitý
Jestli i vy chcete začít cvičit aby jste do léta měli krásnou postavua nemůžete se k tomu dokopat, radím vám začněte hned! Já to také odkládala a jak jsem dopadla? Stehna mi nakynuly jak nwm co...Ano, vím že za to mohu sama a také na tom má podíl má strava. Jsem milovník všeho sladkého no a co si budu nalhávat jídlo je fajn. :D
Uštřím vás dalších vět o tom co dělám špatně atd., radši vám napíšu pár tipů jak mít do léta krásnou postavu!


1. Nedržte diety! Má to docela negativná vliv na organismu a nepomáháto.Zamračený


Radši zkuste cvičit a změnit jídelníček.

2. a) Něco jiného je tzv. krabičková dieta. To už je poněkud zdravější varianta. Je to skvělé např. do práce/školy. Prostě si kupte krabičku a dělejte si do ní zdravé svačiny. Např. Úplně jednoduchá svačina? Kupte si celozrný rohlík namažte ho jen máslem a vemte si k tomu jablko nebo okurku, variant je mnoho.Líbající b) Snídejte!!! Ne na darmo se říká, že snídaně je základ dne. Myslete na své tělo! Když spíte jste 8 hod. bez jídla a když pak ještě nesnídáte...no je to špatné!
Večere- Nevečeřte déle než v 18.00 hod. -jestli-že budete večeřet dlouho, vaše tělo to nestačí zpracovat a ten zbytek co nestačil zpracovat se většinou ukládá v TUKY! PřekvapenýTakže je lepší večeřet v 18.00 a něco malého.S vyplazeným jazykem

3. MOTIVACE- je dobré mít motivaci, máte pak alespoň důvod cvičit!

4.CVIČENÍ- Pro mě jasná volba! Když cvičíte nejen že hubnete a třeba i naberete svaly, ale budete se díky pravidelnému cvičení cítit více fit a vaše tělo bude spokojenější. Máte nejlepší kamárádk, sestru, či jiné lidi, které by s Vámi byli ochotní cvičit? Hurá! Cvičte společně, motivace tak bude větší a o srandu bude určitě také postaráno.Mrkající

5. Začněte chodit na nějaký pohybový kroužek či cvičení do sportovního centra. Budete mít více pohybu, najdete si třeba nové přátele a instruktoři vám vždy budou ochotni poradit skrz cvičení apod.

---TOHLE BYLO TAKOVÝCH 5 ZÁKLADNÍCH INFORMACÍ---


Tu máte ještě pár typů na cvičení!Mrkající
P.S. Nejlepší je cvičit či běhat na hudbu. Bude vás to bavit více. ♥


1. Běh-já osobně běhání ráda nemám, ale když je hezky tak není od věci hupnout do sportovního a jít si zaběhat do lesa, po cyklo-trase nebo prostě do parku.

2.Skákání přes švihadlo- dobrý spalovač kalorií! Pusťte si např písničku Faded od Adama Walkera a skákejte do rytmu. Nevinný

3.Dřepy se zátěží- makačka a účinek bude znatelný!

4. Sed-lehy- jedna z nejúčinějších cvičení na břicho. Bomba! Moje oblíbená volba: Gymball (míč)- lehněte si na něj- dejte si ho těsně nad zadek a začněte se-leh, sed-leh.

5.Posilovna- zajděte si někdy do posilovny nebo jestli máte doma nějaké náčiní, cvičte doma i na přístrojích. Třeba rotoped- postavte si ho před televizi a při jízdě na rotopedu sledujte oblíbený film, seriál, pořad,...

Pro inspirace jsem vám sem vložila pár linků se skvělým cvičením. ♥

http://www.jenproholky.cz/video/14011-skvele-cviky-pro-pevne-brisko



Asi nejlepší cviční na youtube najdete na kanále BLOGILATES. Proste si na youtube zadejte blogilates a je to! Na kanále máte cvičení na: ruce, břicho, nohy, zadek a mnoho dalšího.Úžasný


Hodně štěstí při cvičení! Vaše Katy♥
Katy♥
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama